Tuesday, January 13, 2009

Zákazník náš......?

Máme už niejaký čas po sviatkoch ale mne nedá nespomenúť na jedno predvianočné prekvapenie. Viem, že k najlepším marketingovým ťahom je čo najlepšie spoznať zákazníka a tohoto sa pravdepodobne chytil aj jeden zo slovenských mobilných operátorov. Myslím si, že to pojal dosť svojsky. Rozposlal totiž svojim verným zákazníkom listy s lákavými ponukami predčasného predĺženia zmluvy so ziskom nového telefónu a ďalšími výhodnými akciami a službami k tomuto danému číslu. Nadšený klient (napríklad my) pravdaže rád odstál pol až dvojhodinovú radu a dostal sa k pultu kde ho milo prijal operátor. Po prednesení požiadavky spoločne prebrali všetky detaily a vybrali vhodnú službu i mobil či počítač. Až doteraz vyzeralo všetko dobre až do momentu keď milá slečna či mládenec nezadali všetko do systému. Zrazu vysvitlo, že akciu nie je možné vykonať z dôvodu zmeny obchodných podmienok k 8.12.2008, t. j. po rozoslaní ponukových letákov. Takže aj tí zákazníci, čo ponuku dostali, služby nemohli využiť.
Mám z toho dojem, že vedenie takto túžilo spoznať svojich zákazníkov a z ich fotografií z kamerového systému si robilo vianočné nástenky. Maly by si tie zábery poriadne pozrieť lebo mnohých z nás videli naposledy.

Na záver mám k tejto firme ešte jednu malú poznámku k jej televíznej kampani. Poprosil by som mananžment aby mi poslal adresu vysokohorskej chaty na Slovensku s dostatočným signálom mobilného internetu.

Ďakujem.

3 comments:

Mathew said...
This comment has been removed by the author.
Mathew said...

Ktorý operátor to bol? Ružový, oranžový, alebo kyslíkový? Ružový operátor aj mňa stále otravuje, no ešte som im neskočil na žiadnu akciu.

piko said...

bol pink