Wednesday, August 22, 2007

Tatry

Ahojte!
Som tu po dlhom váhaní. Od svojej faj žienky,ktorú tu už niejaký čas poznáte a niekedy sa ňou rád pochválim viem,že je tu perfektná partia a dúfam,že sa mi podarí zapadnúť.
Teraz ale prejdem už k prvej téme o ktorej chcem popísať. Zažil som pekný týždeň dovolenky v našich najvyšších horách. Okrem pekných zážitkov z prechádzok a túr som sa stretol aj s odlišným postoj dvoch generácií k posúdeniu krás a hlavne k samotnému chodeniu.
Mám dve dcéry dá sa v povedať ťažkých rokoch. Mladšia 11 a staršia už vlastne 16. Ich komentáre k naším a musím zdôvodniť,že naozaj miernym výšlapom zneli v štýle ktorému sme my starší veľmi nerozumeli. Skúste nad Štrbským plesom odpovedať na otázku ,a na čo sme sem vlastne išli? Podobné chovanie sme zažívali na ceste hore-dole na Hrebienok zo Smokovca. Naša snaha ukázať krásy prírody a vysvetliť blahodárny účinok na ich telíčka vyšla nazmar. Mám i tak dobrý pocit,že som pre ne niečo urobil,lebo ako to už pri mestkých deťoch často býva sú troška alergičky.
V každom prípade v tomto smere po mne nie sú. Ja som chodil po horách už od mlada.
Aké skúsenosti s ratolesťami máte v tomto smere vy?

3 comments:

Úplne iná said...

Podobne :-)

Silviah said...

Tí moji sú už starší a sú to chalani, ale myslím, že je to so všetkými - plus mínus - rovnaké.
.-)

piko said...

jasne taká je dnešná mlaď