Tuesday, September 25, 2007

noví priatelia

Ľudkovia, musím sa vám priznať, že za posledný rok sa u mňa veľa zmenilo. Mám odrazu plnší a šťastnejší život. Neoddeliteľnou súčasťou tohto sveta sú i kamaráti-ky. Okrem tých pár, čo som mal pribudlo teraz niekoľko úžasných.
Sú to ludia, ktorí poväčšine dosahujú veľké úspechy v práci a kľudne poviem, že sú na väčšej úrovni ako ja. Veľmi si teda vážim, že ma tak milo prijali medzi seba. Každé stretnutie s nimi človeka nielen poteší ale i obohatí o nové poznatky.
Navyše vedia vytvoriť príjemnú a veselú atmosféru a čo je najdôležitejšie, môžme sa jeden na druhého spoľahnúť. A tak záverom všetkým prajem, aby získavali čo najviac takýchto priateľských pút. Ja sám sebe môžem len blahoželať.
Tak milí moji, ešte raz dík.

4 comments:

ostrovanka said...

priatelia su najfajn...
no a novi su ako necakany darcek :)

germa said...

práve som všetko dočítala a teším sa na ďalšie postrehy a verím, že sa tiež zaradím k tvojim novým priateľom :)

piko said...

ahoj germa! veľa som o tebe počul a bude pre mňa česť mať takú kamarátku, mám z toho super pocit a veľkú radosť

Silviah said...

Príjemne sa tie tvoje riadky čítajú. :-)