
Máme už niejaký čas po sviatkoch ale mne nedá nespomenúť na jedno predvianočné prekvapenie. Viem, že k najlepším marketingovým ťahom je čo najlepšie spoznať zákazníka a tohoto sa pravdepodobne chytil aj jeden zo slovenských mobilných operátorov. Myslím si, že to pojal dosť svojsky. Rozposlal totiž svojim verným zákazníkom listy s lákavými ponukami predčasného predĺženia zmluvy so ziskom nového telefónu a ďalšími výhodnými akciami a službami k tomuto danému číslu. Nadšený klient (napríklad my) pravdaže rád odstál pol až dvojhodinovú radu a dostal sa k pultu kde ho milo prijal operátor. Po prednesení požiadavky spoločne prebrali všetky detaily a vybrali vhodnú službu i mobil či počítač. Až doteraz vyzeralo všetko dobre až do momentu keď milá slečna či mládenec nezadali všetko do systému. Zrazu vysvitlo, že akciu nie je možné vykonať z dôvodu zmeny obchodných podmienok k 8.12.2008, t. j. po rozoslaní ponukových letákov. Takže aj tí zákazníci, čo ponuku dostali, služby nemohli využiť.
Mám z toho dojem, že vedenie takto túžilo spoznať svojich zákazníkov a z ich fotografií z kamerového systému si robilo vianočné nástenky. Maly by si tie zábery poriadne pozrieť lebo mnohých z nás videli naposledy.
Na záver mám k tejto firme ešte jednu malú poznámku k jej televíznej kampani. Poprosil by som mananžment aby mi poslal adresu vysokohorskej chaty na Slovensku s dostatočným signálom mobilného internetu.
Ďakujem.
3 comments:
Ktorý operátor to bol? Ružový, oranžový, alebo kyslíkový? Ružový operátor aj mňa stále otravuje, no ešte som im neskočil na žiadnu akciu.
bol pink
Post a Comment